Skip to content

SANJAY SHAH / TOR JOHANNESSON

June 1, 2017

”Jeg er helt overbevist om, at aktiviteterne, som mine folk og jeg har lavet, ikke har været kriminelle, siger Sanjay Shah.
Sanjay Shah er en af de centrale mistænkte i sagen om svindel for milliarder af danske skattekroner.
– I Tyskland efterforskes jeg for hvidvaskning, i Storbritannien efterforsker både anklagemyndigheden og tilsynet mig, og i Danmark bliver jeg tydeligvis efterforsket af politiet. Seks måneder efter at nyheden kom ud, er der stadig ikke et eneste dokument eller bevis, der viser, at jeg har gjort noget forkert.” Det sagde den britiske finansmand Sanjay Shah, der angiveligt bor i Dubai, til Børsen den 4. marts 2016.
Artiklen er skrevet af Tor Johannesson.
Nu er det den 1. juni 2017: Har Sanjay Shah en aktuel kommentar til sin sag? Hvordan står det til? Både med Tyskland, UK og Danmark?
Har Tor Johannesson mon fortsat en hotline til Sanjay Shah?
Hvis ja, hvad så med at bruge den?

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

